Εξελίξεις για τους κινητήρες του ευρωπαϊκού μαχητικού 6ης γενιάς, τα πρωτότυπα όμως θα πετάξουν με αυτούς του Rafale

Στην σχεδίαση νέων μαχητικών η κατασκευή ενός -επίσης- νέου κινητήρα είναι ίσως το απόλυτο σημείο καμπής. Και εκεί έχουν «κολλήσει» πολλά σχέδια. Σύμφωνα πάντως με δημοσίευμα της γαλλικής La Tribune, η γερμανική εταιρία MTU και η γαλλική Safran ήρθαν σε συμφωνία για την παραγωγή ενός κινητήρα για το μελλοντικό ευρωπαϊκό μαχητικό FCAS, ως κοινοπραξία.

Όμως μέχρι να παρουσιαστεί ο νέος κινητήρας, τα πρώτα πρωτότυπα όπως φαίνεται θα χρησιμοποιήσουν τον M88 του Rafale (που ήδη κατασκευάζει η Safran) πιθανά σε βελτιωμένη έκδοση. Πάντως το ενδιαφέρον είναι πως από τη συμφωνία αυτή μένει εκτός η Ισπανική ITP Aero, επίσης μέτοχος στο πρόγραμμα FCAS, καθώς όπως φαίνεται η MTU και η Safran εκτιμούν πως δεν διαθέτει την τεχνογνωσία να βοηθήσει στην εξέλιξη ενός κινητήρα μαχητικού υψηλών επιδόσεων, παρότι η τελευταία μετείχε στην παραγωγή του EJ200, δηλαδή του κινητήρα των Eurofigher.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

Άλλα τελευταία άρθρα Κατηγορίας