Black Friday: Αύξηση πωλήσεων 43,6% στο ηλεκτρονικό κανάλι

Κατακόρυφα αυξήθηκαν οι παραγγελίες μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών με βάση στοιχεία που άντλησε ο GRECA από 6.603 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.529 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.

Έτσι, σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε από τον GR.EC.A. σε συνεργασία με τις μηχανές σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group καταγράφηκε αύξηση της αξίας των Online αγορών κατά 154,9% στο διάστημα 21 -27 Νοεμβρίου σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη- μέσα Νοέμβρη 2020).

Να σημειωθεί ότι σε αυτήν την εβδομάδα έτρεξαν οι περισσότερες προσφορές. Επίσης ο τζίρος αυξήθηκε κατά 73,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου η αύξηση τζίρου εκτιμάται σε 43,6%. Υπενθυμίζεται ότι το 2019 η Black Friday ήταν στις 29/11, ωστόσο η εβδομαδιαία σύγκριση είναι ακριβέστερη, μια και φέτος όπως και πέρυσι, οι προσφορές είχαν εβδομαδιαία διάρκεια.

Με βάση επίσης της έρευνα καταγράφηκε υψηλή επισκεψιμότητα, αυξημένη κατά 78,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών, καθότι οι καταναλωτές αναζητούσαν σε αυτές τις καλύτερες εκπτώσεις.

Να σημειωθεί ότι με βάση τα στοιχεία, οι εκπτώσεις λόγω των προωθητικών ενεργειών έφτασαν και το 79% σε κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας, ειδών σπιτιού, μόδας, ψυχαγωγίας και αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, παιδικών και βρεφικών ειδών, αυτοκίνησης και μοτοκίνησης και επαγγελματικών ειδών.

Γιώργος Αλεξάκης

 

  • GRECA
  • ηλεκτρονικές αγορές
  • Skroutz
  • BestPrice
  • ηλεκτρονικές πωλήσεις
  • black friday
  • εκπτώσεις

    Άλλα τελευταία άρθρα Κατηγορίας